Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Sup Tulang Babi Simple

Sup Tulang Babi Simple. Kalau nampak ayue masak sup tulang, memang menghirup lah dia. Blog ini adalah blog peribadi dan berkongsi tentang tips kecantikan, media events, tech review, travel, tips kesihatan, petua dapur, bisnes review, hiburan, sinopsis drama, deko dan diy, fesyen, review makanan, website review, resepi, advertorial dan sudut agama.

Resepi Sup Tulang Simple Resepi Sup Tulang Simple Tapi
Resepi Sup Tulang Simple Resepi Sup Tulang Simple Tapi from arlengalen.blogspot.com

Saya memesan tulang rusuk untuk dibuat sup kerana bahagian ini kurang berlemak. Memang rasa kenyang dan puas makan sup tulang, nasi putih dengan sambal kicap. Di bulan ramadhan, memang tak selesa makan lauk pauk yang berlemak.

Sedap Sungguh, Cuma Takda Leek Dan Hampir Terlupa Letak Tomato, Saya Blend Sebiji Dengan Air, Masukkan Last Sekali Dengan Garam & Lada Hitam.


1 kg tulang campur daging 5 bj bawang merah dikisar 2 cm halia 3 ulas bawang putih 1 bonjot rempah sup tulang 4 bj kentang 2 batang seleri 1 tomato lada hitam garam. Suami ayue favourite dia memang sup tulang. 0.5 kg rebus daging babi, segelas kacang.

Memang Rasa Kenyang Dan Puas Makan Sup Tulang, Nasi Putih Dengan Sambal Kicap.


Sup tulang rusuk babi dengan daging salai dan kacang. Jangan tuangkan banyak air, biarkan ia menjadi sup krim tebal. 1 kg tulang / daging (rebus dulu dengan halia sampai empuk) bahan tumis:

Kalau Sis, Lebih Suka Guna Kerangka Ayam Nak Banding Dengan Isi.


Nak makan dengan nasi putih boleh, cicah roti pun sedap. Cara membuat resepi sup tulang 1. Saya memesan tulang rusuk untuk dibuat sup kerana bahagian ini kurang berlemak.

Untuk Mengelakkan Ianya Berlemak Dan Lekat Pada Lelangit, Saya Hanya Menggunakan Sedikit Sahaja Air Rebusan Tulang Ke Dalam Sup.


Di dalam kuali lain, tumis bawang merah, putih, halia dan rempah ratus hingga wangi 3. Dimakan bersama sup sama ada sup ayam, sup tulang, sup daging. Memang rasa dia sedap, maybe kuah sup tu cair sikit saya tambah 1 sudu cukup rasa untuk bagi power sikit.

Kongsi Juga Tips Dan Panduan Youtube, Cara Buat Duit Dari Rumah.


Di bulan ramadhan, memang tak selesa makan lauk pauk yang berlemak. Paling mudah nak ada kita buat sup ayam, jadilah bihun sup ayam. Cara nak buatnya mudah sangat.

Post a Comment for "Sup Tulang Babi Simple"